Laila manja dah habis ~ kasih alia masih berbaki..

/
0 Comments


Penat aku menunggu penghabisan cerita laila manja.. cam hampeh jer tengok..  jalan cerita untuk episod akhir ni macam kelam kabut jer.. macam dah xde idea jer... erkk pendapat acik jela.. pastu habis macam tu jer... herrmmm....

yang peliknya.. napa si manja tu lurus bendul sangat pi caya imran tu... sesenang je percaya walaupun dia tau laki tu jahat... hei.. nak dijadikan cerita la kan.. dah pengarah suruh... dan kebanyakannya mati..

tapi mana hilangnya azie, dah mati ker? ker aku yang temiss...ibu tiri manja macammana pulak? ish2.. banyak betul yang mati dalam cerita ni...  rasa dah macam cerita dari seberang pulak..



ini pula kasih alia yang masih lagi bersiaran di tv3.. episod semalam paling menyentuh hati aku apabila alia berjumpa ayahnya kembali di rumah orang-orang tua.. sedih rasa bila tengok si alia menangis dan bercerita kembali memori lama pada ayahnya.. then, barulah ayahnya yakin dia adalah kasih yang hilang dulu. memang berkesan lakonan fida dalam drama kasih alia ni..

tengok jer lagak fida dalam BANG BANG BOOM apabila cuba dibang kan oleh zuan,melodi, memang menjadi.. hehehe.. okay lah.. tunggu episod seterusnya.



No comments:

Powered by Blogger.