Experimental construction

/
0 Comments
Hai.. selamat malam smua... huhuu...  Dah malam-malam ni rasa nak share jer dengan semua.. aktiviti pius baru-baru ni... memang baru ponn... jumaat. hehe... lupa pulak nak update.. terlambat sudeehh...

Oklah.. jumaat 14/10/2011 telah berlangsungnya aktiviti department yang ditunggu-tunggu... aicehhh.. bab hiburan, gelakkan org laju jer. :p 'experimental construction' untuk pelajar-pelajar baru khususnya..  jom nengok kita orang buat aper.. jom2.. jom berkampong ke zoo.. mouuu...

huahahaha... abg senior pon kne buli gak..
Group singa laut dengan trademark nya... ngok..ngookkk...  yang tengah baju merah cubby2 tu classmate pius.. mmg slu kena.. xde dia tak bising lah kelas... adoooiii tak syioknyer ader gambor jer.. next time upload video la... skrang layan kan jela gambar syok sendiri ni..hihii..

Starfishhh... huhu...

geng tapir
Hahaha... cian tengok adik tapir nii...  

Starfishhhh...
lekat jela ko kat dinding tu... 

Cik pah: zzzirapah
Cian cik pah kami dera dia... aloo cian plak nengok... yang penting muntut tu yer... kasik shape tnggi skit...

dah macam ana lulu warna wani... 
lastt... wajib ambik gambo yer...hehe... kne upload gak video nanti... tak syok nak share klu tak tngok yg btol2... huhuu.. next time klu ader rezeki..k...




No comments:

Powered by Blogger.