hati berbunga si Firas Ali...

/
0 Comments
Kau laksana bulan.. episode 1-13


Kau laksana bulan lakonan ayu raudhah, zulhuzaimy, fizo dan ashraff muslim telah lama disiarkan di tv2 tahun lepas tapi baru tahun ni aku berpeluang tengok. Itu pun sebab frenz yang kenalkan.. sebelum ni pernah jugak tngok iklannya ditv tapi tak tengok la citenya..  cerita ni memang best, bagi yang dah pernah tengok tu mesti kata benda yang sama... best besttttt... drama ni sebenarnya diadaptasi dari novel tulisan aina emir.


kepada peminat-peminat novel di luar sana jangan lepaskan peluang menyaksikan drama ni.. memang best.. korang tengok la sendiri.. tengok kt youtube pun boleh..  argghhhh,,, giler firas ali sekarang nih... xleh cakap.. :p


No comments:

Powered by Blogger.