Jom hilangkan ULSER!!!

/
2 Comments
Argggghhh.... pedihnya nak makan!!!!

haa... pedih tak nak makan kalau korang ada ulser dalam mulut? sure-sure la kan... pedih.. ^_^"
Disebabkan pius asyik ngadu pedihhhh memanjang... jadik ni kawan pius ader kasi tip macam mana nak baik kan si ulser pedih tu... hanya menggunakan asam keping.. hehehe... korang koyak asam keping kecil-kecil sikit dan tempek kat ulser korang.. biarkan dalam 5-10 minit.. lepas tu tukar dengan asam keping yang lain pulak... kalau tak tahan pedih selang lah lama sikit baru tampal yang baru.. selamat mencuba yer... saya pun baru mencuba ni~ pedihhh..... harap berkesan...

p/s: harap-harap cepat lah lega ulser ni... pedihnya nak makan.. :(

yeahhh 8/10/2011.. saya sudah bebas ulser!!!


2 comments:

M.A.I said...

berkesan x?? hehehe..

Pius@mR p said...

berkesan.. Alhamdulillah... :)

Powered by Blogger.