Majlis Anugerah Dekan 2011

/
0 Comments
Akhirnya sempat jugak ke majlis Anugerah dekan malam tadi.. hehe... pius dengan xde bajunya nak pakai.. memang kabut! Semalam petang pius jenjalan kat pasar depan kolej n ternampak la baju-baju yang cantik dan stylenya belum pernah dipakai pius... then apa lagi.. sebat lah... hoho.. beli lah...memula ragu-ragu nak beli.. yela, bukan biasa nak pakai cengitu... tapi akhirnya pius n sahabat bersetuju untuk membelinya.

Malam semalam hujan tau.... argghh.. kami dah xtau nak pergi naik apa.. ronggeng motor ker? terpaksa lah.. kami siap pon dah lambat.. start majlis pukul 7.30 tapi kami datang pukul 8.30. hebat tak? huuu...

oklah.. jom tengok gambo syok sendiri ni ;-


ok tak baju pius? oklah kan... :)


dah macam pesona nona dah kui kuiii...

okay.. free style...

okay... last sekali pius nak posing kat studio :p



nota kaki: dressing up well is important!


No comments:

Powered by Blogger.