Apa yang korang suke tentang mak korang??

/
0 Comments
Haa.. apa yang korang suke pasal mak korang.. dekat mana taik lalat dia? haaa? apa makanan kegemarannya? haaaa... tau ke tidak tu.. kuikuiikuii... lain mak lain lah caranyer kan..  mesti ada sesuatu perkara atau hobi mak-mak ni yang buat korang teringat-teringat.. pergi mana pon mesti teringat-teringat... haa.. apa yang pius suker dengan mak pius sampai teringat-teringat tu...

1. Mak saya seorang yang pandai berjimat..
pantang leka sikit semua suis dipadamnyer.. kuikuikuiii...

2. mak saya pandai menyanyi..


3. Mak suke kasi saya macam-macam.. :)


4. Mak saya pelopor bahasa baru seantero dunia...


Kihkihkihh... itulah mak saya.. dah nama pun mak/ibu/mama, tentunya lahir pada zaman yang berbeza dengan zaman kita sekarang ni... jadi jangan lah kita memperkecilkan hati mak kita yang sudah semestinya lebih hebat dari kita ni.. walau apa-apa pun itulah dia MAK KITA..

p/s: mak.. i luv your style lah.... :p



No comments:

Powered by Blogger.