LIHAT POTENSI CINTA ANDA MELALUI TARIKH LAHIR

/
0 Comments
Salam semua...

Semalam pius ada membaca sebuah buku hasil kajian tarikh lahir dan terdapat beberapa subtopic yang amat menarik minat pius yang dibuat melalui pengiraan tarikh lahir.. antaranya adalah:

  1. Mengenali potensi diri dan pasangan melalui tarikh lahir
  2. Personaliti cinta berdasarkan kod elemen alam
  3. Interaksi di antara elemen alam (iaitu kamu dan pasangan/org yang diminati)
  4. Perihal cinta dalam hidup anda melalui tarikh lahir juga
  5. Mengkaji keserasian antara anda dan pasangan (guna tarikh lahir juga)
Kesimpulannya memang guna tarikh lahir lah semua..hehe.. tak percaya benda-benda macam ni? "semuakan ketentuan Allah.." yee.. memang cinta,jodoh,ajal semuanya DitanganNYa.. tetapi apa yang dicipta ada sebab-sebab tertentu yang kita tak tau dan perlu dikaji. Contoh.. Kenapa diciptanya bulan? kenapa diciptanya garisan-garisan halus dikulit kita?semua ada sebabnya kan.. kenapa Allah jadikan mata setiap manusia berlainan? Mata saya suka yang gempal-gempal.. mata kawan saya suka yang cikeding (senang nak lambung..k kahakahaka) ha.. contohnya gitulah..

Kalau dikaji ayat al-Quran, terdapat banyak perintah Allah menyuruh manusia mengkaji diri mereka sendiri. Pada diri manusia itu terdapat tanda kebesaran, rahsia dan kekuasaan Allah yang perlu direnungi sebagai pedoman dan iktibar. Hanya mereka yang berakal memahami hakikat ini. (http://hati-seorang-ummi.blogspot.com)

Jadi memang tak salah kan kalau kita membuat kajian tentang diri kita sendiri.. Walaupun sekadar kajian tetapi mungkin boleh menjadi panduan sikit-sikit.. Tetapi memang serius cakap.. kajian ni hampir 99 peratus adalah tepat mengenai pius. sebijik kena kat batang hidung.. sedebuk jatuh kat atas dahi.. haa.. tapi yela.. Kita mampu merancang dan berusaha tetapi Allah jualah penentunya... janganlah taksub sangat ye...

Okay lah.. nati pius sambung lagi macam mana nak kira tarikh lahir tu dan macam mana nak tahu perihal cinta korang melaluinya. jangan terkejut kalau nati korang dapat tau bahawa diri korang berpotensi kahwin dengan suami orang... hihihihii....

tunggu entry akan datang yer...

munkin anda minat dengan buku ini -------------------------> Cinta, jodoh dan perkahwinan
didalamnya ada semua yang berkaitan kajian tarikh lahir. Suatu kajian yang menarik!


No comments:

Powered by Blogger.