Mok dah xde T_T...

/
2 Comments
Harini bangun pagi je.. mak cakap..

"Mok dah takde"

"Hah"


Tetibe pulak sentap rasa dihati walaupun kucing tu bukan aku yang bela.. dak baim yang bela (adik), tapi dah tiap-tiap hari mengadap.. mestilah terasa jugak kan.. dok acah-acah.. dok panggil makan.. Mok Si kucing yang banyak diam.. seronok kalau belai mok.. dia diam jer.. bulu lebat pulak tu.. Mok... T_T

Betol ke Mok dah takde? Akak yang sewa dekat depan bagitahu dia nampak anjing gonggong Mok masa balik kerja semalam.. sob sob sob.. agaknya time maghrib kot.. cian mok..

Tinggal la Mel sensorang takde kawan nak main... Mel yang suke menyondol orang tak kira tempat.. Mel jaga diri leklok yer.. jangan men jauh-jauh sangat..

Mok dalam kenangan...

Lagi gambar Mok disini Sini dan sini..

kalau rajin tonyoh sini jugak.sini dan sini...


2 comments:

al-lavendari said...

terima kasih kerana follow uncle .. uncle alahan dengan kucing.

pius said...

hehehe.. welcome.. saya tak alah tapi takot kene gigitt... :p

Powered by Blogger.