BEN ASHAARI : PESAN DIA , IBUKU ..

/
0 Comments

klik banner to join segmen.

(ENTRI LAMA DIPOST KEMBALI)

Haa.. apa yang korang suke pasal mak korang.. dekat mana taik lalat dia? haaa? apa makanan kegemarannya? haaaa... tau ke tidak tu.. kuikuiikuii... lain mak lain lah caranyer kan..  mesti ada sesuatu perkara atau hobi mak-mak ni yang buat korang teringat-teringat.. pergi mana pon mesti teringat-teringat... haa.. apa yang pius suker dengan mak pius sampai teringat-teringat tu...

1. Mak saya seorang yang pandai berjimat..
pantang leka sikit semua suis dipadamnyer.. kuikuikuiii...

2. mak saya pandai menyanyi..


3. Mak suke kasi saya macam-macam.. :)


4. Mak saya pelopor bahasa baru seantero dunia...


Kihkihkihh... itulah mak saya.. dah nama pun mak/ibu/mama, tentunya lahir pada zaman yang berbeza dengan zaman kita sekarang ni... jadi jangan lah kita memperkecilkan hati mak kita yang sudah semestinya lebih hebat dari kita ni.. walau apa-apa pun itulah dia MAK KITA..

p/s: mak.. i luv your style lah.... :p

*******************************************

Semalam, 9/1/2012.. ibu kepada rakan fairuz telah pergi ke Rahmahtullah.. Disaat kami semua sedang berkumpul meeting degree show.. dan disaat kami semua sedang berusaha menyiapkan kerja-kerja kami untuk final ni. Kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Arwah.. Semoga Sahabat akan sentiasa tabah.. 

Yang masih bersama, hargai lah ibu kita.. 



No comments:

Powered by Blogger.