ENTRY SPECIAL: HANIS KAMAL BAKAR

/
2 Comments
Salam semua.. hari ni pius sudah pun kembali sihat (padahal demam sikit jew.. :p ) dan selamat sampai ke rumah tengahari tadi. Yang paling bestnya, babah yang ambik dari shah alam. Naik jeap lagi.. bestt.. ayah kita bawak jeap.. first time kite naik.. hehe.. `budak kecik sangat pius! (sila lupakan).

Entry kali ni buat pius teruja sebab nak tulis entry istimewa tentang Hanis Kamal Bakar, seorang pelakon remaja yang semakin meningkat naik.


Comel tak..? yes memang comel! Inilah dia Hanis kamal bakar yang semakin dewasa kini. 

Wartawan S  : Sejak bila kamu mula meminati Hanis Kamal bakar?
Pius               : Pius mula meminati lakonan Hanis Kamal melalui drama ‘Anak penarik beca’ yang bersiaran di RTM  beberapa tahun lalu.

Ewah.. perasan popular sekejap.. sesekali ditemuramah apa salahnya kan..

Serius, memang lepas tengok drama Anak penarik beca tu pius terus jatuh minat pada yang bernama Hanis Kamal Bakar. Search dekat internet tapi tak jumpa pulak profile Hanis. Masa tu cuma kenal nama Hanis je. Lepas tu barulah perasan, rupanya Hanis dah berlakon dalam banyak drama. Hehe..

Tapi tahun lepas (kalau tak silap), tiba-tiba tergerak hati untuk search nama Hanis kamal Bakar dekat fb dan terjumpa lah Hanis di Fb miliknya. Klik sini untuk ke Fb Hanis. Tadi siang  saja melawat fb hanis dan terjumpa gambar-gambar yang menarik perhatian pius. Gambar di balik takbir ‘Saga padang temu’. Memang menarik tengok gambar-gambar tersebut dan semestinya tertarik dengan penampilan Hanis dalam gambar tersebut. Serius, pius suka penampilan hanis yang sebegini, nampak lebih comel, natural dan bersahaja.




Terserlah kesepitan mata Hanis :p
Gambar ni pon comel jugak tapi terlindung dengan gabus putih tu.. 

Kredit gambar dari Fb milik Mandy chong dan Hanis Kamal dengan kebenaran. Tapi tidak pasti jika kesemua gambar adalah di balik takbir 'Saga padang temu'.

Lepas ni pius graduate (InsyaAllah) jadi berpeluang lah nak tengok tv dan  kalau ada rezeki dapat tengok lakonan Hanis di masa hadapan.

P/s: Tak salah kita minati seseorang kerana bakat dan rupa yang dimiliknya, tapi jangan lupa hal peribadi mereka bukan milik kita.  

Anda mungkin juga meminati : Profile Hanis Kamal Bakar (KLIK)


2 comments:

parameswara said...

salam pius, saya pun minat ngan pelakon nie..hanis ni mmg berbakat..tapi umur dya brapa tahun skang?

FairuzJaafar said...

umur dia tak tau la pulakkk.. suke tngok dia berlakon jer.. :)

Powered by Blogger.