Spongebob berjalan..

/
0 Comments

Sukenyer dekat jeap...

Harini niat di hati nak bawa balik pambob dan segala barang-barang studio yang berbaki, tapi hampa sangat-sangat sebabnya mangga studio telah ditukar dengan manggga baru dan tentunya lah tak boleh nak buka guna kunci pius ni. T___T sedey... Terfikir juga siapa yang tukar mangga studio..?? siap ada tanda M1, M2...

Risau lepas ni dah takde masa nak datang lagi, jadi pius kol Cik Natrina.Rupa-rupanya ada management baru/technician yang dah tukar mangga tersebut sebab taknak ada orang keluar masuk studio sesuka hati sewaktu cuti semester. hmm..gittew...

Kena datang waktu pejabat katanya...

Jadi hanya pambob saja lah yang dapat pius bawak balik ke rumah >>> rumah kak long. Alkisah kak awe nak bertunang awal februari ni jadi taknak la pius sepahkan rumah dengan barang-barang pius lagipun rumah kak long ader wewe dan zeti. boleh dorang main.. So, pambob tu kak long letak dekat bilik mainan dorang. Haaa.. kan seronok.. kikikiii...

Wewe dan zeti.. :)


hai pambobku..
Ni lah rupanya pambob berjalan.. tak muat rupanya nak masuk dalam jeap. penat pius n babah tunggang terbalik pambob nak kasi muat jugak.. ale-ale atas bumbung juga dia duduk.. ^_^' naik jeap, kereta-kereta sebelah yang ada adik-adik kecik tu semua dok terjengah-jengah tengok pambob.. heheee... kelakar lah tengok muka kalian.. sweet sangat.. takpe.. akak tau pambob akak comeyyy tu pasal la adik-adik terlopong.. tutup mulut seket.. memang akak buat untuk adik-adik pun.. ehh.. silap.. bukan akak tapi auntie~


Comey kan pambob akak tu.. hehehe.. perasan lettew.. aloo.. takde orang nak puji kita, kita puji la diri sendiri..Nice-nice, gud jobs.. :P

Bye pambob..

Sampai rumah kak awe tanya mana pambob? nape tak bawa balik rumah?.. ^_^' = tak sesuai betul tanya...


No comments:

Powered by Blogger.