Hari si comot (syok sendiri)

/
0 Comments
Selamat hari minggu… yeahhhhhhhhh…. Yeea.. hurmmmm…. Lemah nyer hari minggu, sama macam hari-hari lain.. takde yang bertandang ke rumah kali ni..  Rindu dengan anak-anak buah walaupun minggu lepas dah jumpe… Kak aju memang tak datang la rumah minggu ni sebabnya menunggu masa baby lahir… wiiiiii… tak sabar tunggu baby baru lahir… kekeke,…  Amirah pun sekarang ni dah semakin banyak mulut tapi satu hape tak paham.. kikikiii… ‘Mirahhhh… meh la dating umah auntie….’

Selalu kalau mirah tepon, memang takde ayat lain.. asyik ayat jual santan kelapa.. kekeke… comelll….
‘santan santan klape klape…. Beli laaa.. beli laaaa’  Hehehe… tu la ayat dia…

Hari ni bahang la.. lagi bahang kalau masuk bilik.. ishhh.. tak tahan! tengah tunggu sapa nak sponsor air-cond… hehehe… semalam pun terasa jugak bahangnya sampai tak boleh tidur jadinya… tambah pulak dengan kerisauan dihati ni kan.. sebabnya termimpi ular masuk bilik…ngeeeee…  lagi lah takut nak tidurr… takottt…. Rasa macam real je ular tu…

Sebenarnya semalam, sebelum tidur… ada burung pipit tersesat masuk bilik pius.. takde la rasa apa sebabnya dah biasa burung pipit termasuk ke bilik pius tapi tak tau la dari celah dia masuk… so, sebelum nak tidur tu niatnya nak keluarkan lah burung tu.. dok terbang sana sini, dah buka tingkap pun xnampak juga jalan keluarnya.. halau punya halau ale-ale dia menyorok tepi almari tak mau keluar..  agaknya takut punya pasal..ngehehehe.. risau la plak kn cicit tu bunuh diri ke ape celah almari tu.. hehehe.. halau bnyak kali pun xnak keluar jugak… tu yang bila nak tidur tu asyik teringat-ingat je dengan cicit tu.. tah hidup tah tidak.. sampai bawak ke mimpi cicit jadi ular.. ngeee… takut…



No comments:

Powered by Blogger.