Pakar bedah diperlukan segera!!!

/
0 Comments

Hancur hatiku.. mengenang dikau..menjadi keping-keping setelah kau pergi..huahhhh… sedey + frust T__T….
Huahhh… sedey mesin jahit dah rosak.baru beberapa hari lalu kau ku betulkan, kini kau rosak lagi malah lebih teruk! Baru rasa gembira sebab dah boleh jahit semula tapi…… :(

Puas aku bertungkus-lumus membedah dirimu tapi akhirnya aku pasrah!! Aku bukan pakar bedah~ 

adoiiiilah.. rosak pulak part dalam mesin, baru den rasa seronok jahit skirt. Tapi takpelah dapat jugak siapkan skirt jeans saya tu Cuma terkilan sebab tak dapat nak buat lining skirt, jadi Nampak kosong je skirt saya tu~

Hai lah mesin.. sudah hampir 28 tahun kau berkhidmat dan kini kau memilih untuk pencen dah kerr??? Banyak lagi projek yang nak dibuat….grrrrr…


No comments:

Powered by Blogger.