pergilah kau pergilah ayu...

/
0 Comments

apa yang titik-titik garisan ni acik pius oitt.. takde kerja betullah dia ni.. pergilah buat kerja ke.. cuci longkang ker.. kan...

hahaha...saja je sebenarnyer.. bosan! korang abaikan jela gambo tu.. sebab korang bukan paham pun..kan kan... acik pius sendiri pun tak paham..ahahaaa... xdelah.. sebenarnya harini tunggu 'backyard medicine' kat tb tapi tak keluar pulak harini. terus bosan je rase... huhu...dah tamat ker?...  

james wong
hehe..saja tempek gambar host dia kat sini.. tapi den takde lah minat james wong ni.. den minat rancangann dan cara penyampaiannya je.. tak tau lah kalau esok lusa terjatuh minat pulak kat orangnya.. ngehehehe.. agaknya kat astro ader tak rancangan ni.. ade la kot yer..


membuzykan diri sebelum betul-betul buzy... warghhh...

p/s: ader kena mengena ke ayu dengan post aku ni..haha...takde~


No comments:

Powered by Blogger.