yang ku rasa kini...

/
0 Comments
Salam semua...

korang buat aper ye malam macam ni.. saya tak tau nak buat aper.. niat hati nak mula menulis sesuatu yang panjang tapi idea belum cukup padat..heheee.. malam ni rasa bahang sangat, tambah-tambah tadi baru selesai mengemas bilik jadi terasa panasnya. tibe-tibe pulak keluar lagu dangdut dekat radio ni..hatoii.... hehe...

takde ke siaran radio lagu-lagu hindustan ye..hehehe... rasa macam dah lama je tak dengar kan.. sesekali dengar layan jugak. :) aishhh...layan layan... kena pulak lagu-lagu lama... amelina la.. feminin la, ish ishh... lame benor tak dengar lagu-lagu lama.. nak gelak tau kalau dengar lagu-lagu lama ni.. rasa macam nak gelak je memanjang... tetambah lagu dangdut dulu-dulu..wehehehe...  tapi kalau yang best tu..memang best la..syahdu la pulak yer...

lagi satu malam yang merisaukan, rumah sewa tak pergi cari lagi.. penat la nanti memulun ke opis.. huuu... T__T..

'cepat-cepat la ambik lesen cik pius oitt.. dok ralek ape lagi ni...'

'tunggu duit bergolek la baru boleh ambik lesen..'

'tula...dulu kecik-kecik tak mau belajar, kan sekarang dah susah'

'meh la sponsor'

'erk...ok la.. ader call'

bukan tak muh pi ambik lesen tapi fulusnya takde lagi.. yang nila baru nak mula hidup, nak mula segala-galanya.. tang ni la... haa.. kalau ader orang sponsor ceq, ceq laju jer.


No comments:

Powered by Blogger.