adakah aku sudah giler??

/
0 Comments
T__T" huarrr... kenapa?? kenapa jadi macam ni... huarr.. tak muh.. kenapa aku senyum sensorang ni? kenapa harus muncul depan mata aku.. hatoiiiiihaii... hei! aku dah gila kot.. disebabkan harini aku takde kerja nak buat atau dengan kata lain malas nak carik kerja untuk dibuat atau dengan ayat yang lebih tepat menepat lagi.. bos xde.. kerja sebelum ni dah siap.. so.., aku merewang, mengelamun.. tengok gambar-gambar orang dekat fb.. okaylah.. dari aku menggilakan diri yang dah senggal + sewel +angau ni...lebih baik aku carik kerja untuk dibuat. okay..nak design aper ye.. hurmmm.. hurmmm....
v
 minit-minit seterusnya... 

hurrmm.... HuurrmMMM.... HURRRMMMMMMMM.... HURRRMMMMMMMM....



No comments:

Powered by Blogger.