ambik mood :(

/
0 Comments
ingin saja aku lelapkan mata saat ni..hurmm..terasa sangat mata ni dah letih menghadap tv.. ikutkan hati nak  terus masuk tidur tapi rindu pulak dekat blog aku ni. Sejak akhir-akhir ni rasa borink pulak tengok page aku yang tak ceria tu... jadi, aku decide tukar layout baru. suasana baru.. ok tak? malas nak mengedit, jadi aku ambik je template sedia ada.

haaa... kenapa ye.. bila time kerja hati ni teringin sangat nak mengupdate blog tapi bila dah ader masa macam sekarang ni, terasa malas pulak.

Harini aku cuma jalan-jalan shopping..beli kasut..cuci mata n makan steamboat.. ni lah first time aku rasa steamboat tu sesuatu yang tak sedap. walhal tu lah makanan yang aku suka makan. hermm... entah.. agaknya takde selera makan kot.

adoii... mengantoknyer... nak tido la.. tak tahan da.. nanti saya sambung... :) 


No comments:

Powered by Blogger.