MAlam~

/
0 Comments

Ombak rindu~

Malam… kau bawalah rinduku Un….tuk dirinya yang jauh dari ku. Agar… dia tidak kese….pian.   Selalu rasa ada cinta agung

Hujan….. bawa air mata kuuuu….. yang…. Mengalir memb….aishhhh… ini bukanlah isi utamanya.

***************

Malam semalam seperti biasa pen dan planner menjadi teman setiaku. Tanpa kata setia menemani walau beribu kali terdampar sepi! Yerkk.. tiba-tiba puitis pulak.

Aku hanya mampu merancang dan DIA lah yang menentukan segalanya.

Next month (bulan 6), bermulanya hidup aku yang berjimat cermat sebab aku sudah aturkan aktiviti yang melibatkan penggunaan wang. Jadi jimat itu perlu pada bulan akan datang dan selama 3 bulan seterusnya.dan InsyaAllah sentiasa :)

Disebabkan aktiviti ni (secret), aku kenalah kawal diri dari membeli ‘benda gedik-gedik’ yang aku minati. ‘benda gedik-gedik’? ape tu? Itulah istilah dari lecturer aku masa belajar. Perempuan… asal cantik je nak beli.. kadang-kadang bukan guna pun.. hehe :)

Okaylah, belajar untuk tidak membazir. Tapi haritu ada beli sandle. Hurmm.. bukan bazirlah! Memang takde sandle nak pakai. Asyik pakai kasut sarung tu je. Rimas kaki.

Ehem..sebenarnya ader beli kasut tali haritu before konvo tapi dah putus! Taubat takmuh beli dah kasut yang ader tali-tali halus. Cepat rosak. Tapi itulah jugak lah yang aku minat. Hehe.. okay…kata kan tidak pada kasut tali halus! Tidak!.

Leka menulis sampai tak perasan malam dah lewat. So, sampai sini jela madah pujangga before ku tidur mlm semalam.

****************

Dan harini aku menghappykan diri ke opis dengan memakai skirt jeans aku tu. Argghhhh… sangat rindu nak menjahit.. rindu nak buat skirt lagi.. someone tolong hadiahkan mesin jahit satu! Hehe…sangat rindu~ nak jahit bag, nak jahit skirt, nak jahit menjahit..nak..

Dah la.. saya nak carik kerja untuk dibuat. hurrrrrrrmmmmmmmMMMM…


No comments:

Powered by Blogger.