Aiyaa.. mengantoknyer isnin~

/
2 Comments
Huahhhhhhh... Ishh..tutup mulut..

' tak elok la macam tu (menguap ader lagu..).. tu lagu syaitan'
'biarlah.. dorang pun nak dengar lagu jugak' kakakah...

Memang teramat mengantok sangat hari ni.. bertambah mengantok after lunch tadi.. hiyakkkk.. dah keluar segala kung fu pun tak muh segar jugak..akhirnya fairuz ambik keputusan tidur sekejap dekat bilik solat.. haa.. puas betul walau hanya 15 minit.. haa.. lega.

**************
Cuti..cuti..cutiii.. bilakah akan tiba lagi cutii... sekejapnyer rasa sabtu dan ahad. Rasa tak puas duduk rumah.. hati ni tak sabar untuk cuti lagi, terbayang sungai di depan mata.. air terjun yang sejuk memukau suasana..aicehh.. ni semua penangan dia yang saja menggamit perasaan tak sabar dalam hati ni. saja jer ...kn... nak kasi aku excited terlebih-lebih.. adoii..rasa macam minggu ni jugak nak pergi ke sana.. tapi bila terfikir kerja yang belum disiapkan, hampeh jadi nya... bila lah dapat merasa lagi suasana kampung yang best camtu..

Mak..carikan aku orang kampung... tapi kampung dia kena best lah.. ada ayak terjun...kekeke...

MAk..buat masa sekarang, ni lah bakal menantu mak.. :) okay?  
p/s: entry kasi celik biji mata..

Kenapa potong rambut~


2 comments:

Che Rosliza Che mat said...

silap komen hhihihi kat bawah tue..

FairuzJaafar said...

@Che Rosliza Che mat kiki.. hensem kan mak menantu mak ni...

Powered by Blogger.