HAdiah dari mak :)

/
0 Comments
Ye..harini mak kasi hadiah dekat aku katanya hadiah konvo haritu..ni hadiah konvo.. hehe..

Bila pulak mak keluar pergi beli hadiah...?
Congrat..
nak bukak ke tak nak?? ke nak tunggu balik rumah sewa nanti?
tak sabar... okayyy.... saya dapat hadiah baggg....:)
Bag sandang carlorino yang kemas dan cantik sesuai dengan citarasa aku... :)

memang aku bercadang nak beli bag pun semalam dekat kenanga wholesale tapi bila belek-belek bag kat sana tak minat pulak..
aHaaa..siap tulis tunda lagi tuh!

yang penting.. muat planner ku itu :)
Mak aku ni macam tau-tau je aku nak beli bag... hehe.. tq mak.


No comments:

Powered by Blogger.