first day puasa :)

/
0 Comments
Assalamualaikum semua :)

Salam Ramadhan bagi yang beragama Islam. Harini first day kita berpuasa kan... :) ader yang terlupa ker? mana la tau ader yang pi breakfast pulak.hee... Pagi ni aku ke kelas memandu, yup dan yang pasti bukan dengan cikgu kamal tapi cikgu nik. Kebetulan minggu ni jadual cikgu kamal full, so aku terpaksa pilih cikgu lain.

Dugaan first day puasa~ harini enjin asyik termati jek dekat jalan raya..arrrrrhhhhh.. apelah malang nasebku harini. kak nik pulak agak garang bagi aku. siap pegang rotan..huahahaha... aku pusing jalan raya berapa kali harini.. termati kat traffic light la, atas bukit la, nak masuk simpang la.. adoinyer pun... selalu okay je dengan encik kamal. kenapa kali ni asyik termati enjin jer.. sabor je la.. kak nik yang duduk di sebelah agaknya dah berapa kali geleng kepala..hahaha... bila dah dua perkara nak disatukan begitulah jadinya.. yang mana nak ikut cara encik kamal dan kak nik.. dua-dua mengajar dengan cara dan tip yang berbeza. dulu dah terbiasa cara lain, kini nak mula pulak cara baru.. conpius di situ. Tapi dengan penerangan dan tunjuk ajar kak nik, aku serba sedikit terasa dah improve di jalan raya. :)

Harini bukan problem dekat jalan raya jer tapi dekat litar jugak..okayyyy! aku tension. nak masuk parking langgar tiang la pulak.. nak undur kete terlanggar lagi tiangg.. makkkkkk.. kenapa? sebelum ni okay maa... hurrrmmm... memang harini banyak pulak kesilapannya.. walaupun cara mengajar kak nik lebih berkesan tapi aku rasa belajar dengan cikgu kamal lebih tenang, aku boleh fokus untuk ingat apa yang perlu aku buat. cara kak nik juga bagus, rasa lebih improve.

Harini aku nak cerita a place to go dekat korang tapi rasanya tak sempat kot nak tulis sekarang.. sebab dah nak berbuka pose.. hehehe.. mungkin lewat malam sikit aku sambung. okay..selamat berbuka.




No comments:

Powered by Blogger.