Sehari bergelar robocop.

/
0 Comments
u tembak i tembak.....
"poyonyer la saper yang tulis nih!"

Huhuuuu... harini kesedihan. Pagi-pagi nak bangun tak boleh, kepala terkehel. Apelah malang naseb aku sejak beberapa hari ni.. Kepala terkehel lah, tak boleh tidur lah.. lepas nih ape lagi kejadian yang akan berlaku... 

Sekarang dah boleh nak teleng ke kanan sikit.. pagi tadi memang sure robocob... rasanya robocop pun boleh pusing kiri kanan.

Minggu ni ada beberapa perkara yang jarang berlaku dalam hidup aku.. 

First.. jeng jenggg..
Second.. jeng jengggg..

hehehe...

Dah lah, tengah runsing ni.. tak tau nak berhadapan macam mana kalau terjadi apa yang aku fikirkan... rasa macam join treasure hunt pulak.. tak sabar nak ke point yang seterusnya.  Oh makkk.. apalah yang anak mak membebel nih!

p/s: korang akan baca banyak lagi entry merapu dari aku untuk minggu nih.



No comments:

Powered by Blogger.