Tak sangka aku berani!

/
4 Comments
Ya Allah, berani nye aku membuat keputusan sebegini. huahhhhhhhh... sangat-sangat berdebar. *glupp minum air jap kasi lega*

minum lagi...

lagi dan lagii... adehh.. sakit tekak.

Setelah sekian lama menyimpan hasrat tersebut, Setelah membuat beberapa kajian, setelah membaca testimoni pelanggan, setelah membaca itu dan ini, setelah sekian lama dok usha nak ke tak, setelah sekian lama menghadap, setelah sekian lama memikir, setelah sekian lama juga... setelahh.. aishhhh.. berapa bnyak nak setelah.

Akhirnya hari ini entah angin apa yang merasuk, tiba-tiba aku berani.. aku ambil keputusan membeli ebook yang sangat-sangat aku idamkan. huahhh... nebesnyaaa... kena tunggu 2 hari baru dapat. Risaunyer kalau beli secara online nih. kalau murah takpe jugak.. tak risau.. huuuuu...

Ya Allah mudahkan segalanya. Amenn..


4 comments:

inche hlovate said...

relax je.. tggu dan lihat

FairuzJaafar said...

@inche hlovate heee... nebesnyer..

QasehnyaRania said...

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/segmen-mizz-wenn-jom-tambah-followers.html

FOLLOW SINI DRI SEGMEN Y SAMA
SALAM KENAL..

FairuzJaafar said...

@QasehnyaRania Thank QasehnyaRania :)

Powered by Blogger.