Cloud of the day

/
2 Comments
Sejak beberapa hari ni cuaca mendung je.. Langit gelap then hujan.. Kan. Bilik aku pun mendung je sbb org tengah fogging.. Hehe.. Musim macam nilah nyamuk banyak kan.. Hari ni meeting sepatutnya dekat clubhouse kiara tpi terpaksa stop dekat sunway giza je.. Hurm borinknye dengar giza.. Erm cakap pasal fogging tadi, banyak betul nyamuk sekarang ni walaupun duduk kt tingkt 9.. Terpaksa aku memaksa diri mgeluarkan duit demi ubat nyamuk letrik, tapi aku pulak yang lemas dengan bau dia.. Last2 balik keje tadi, orang tengah fogging.. Elok la.. Bukak tingkap luas2.. Puas hati..



2 comments:

Hanif Idrus said...

Denggi membunuh...hihihi

FairuzJaafar said...

@Hanif Idrus katakan tak nak! pada denggi. 10 minit mampu menyelamatkan anda. cehh..bt iklan dekat sini..hehehe...

Powered by Blogger.