girls outing

/
2 Comments

ye, minggu ni girls outing! 

Lama sangat rasa tak jumpa cik kiah *bukan nama sebenar* tapi aku suka panggil camtu. kejap cik kiah..kejap aku panggil cik peah..sesedap rasa nak panggil la.. hehehe.. Dalam banyak-banyak kawan, yg ni la yang paling rapat..  aku rasa  mungkin sebab kita orang dah pernah gaduh besar dulu, so masing-masing dah paham sangat la dengan perangai memasing. Thanks cik peah, sabar dengan aku yang sengget nih.


Cik kiah bertolak dari pahang dan sampai ke rumah aku dalam pukul 11 pagi (sabtu 20/10). Kalau bawa cik peah datang rumah memang takde hal la sebab semua orang dah kenal dia. Dia pulak jenis ramah.. Haritu memang rumah riuh rendah la sebab kakak aku semua balik rumah.. kecoh dengan anak-anak buah.. mak-mak budak jugak.hehehe...

Sabtu tu sebenarnya kita orang nak mendaki batu caves.. *seriusly, aku tak pernah rasa nak daki batu cep! walaupun batu cep ni dekat je dengan rumah* tapi cik peah nih teringin no nak daki.. hahaha..lawak tol.. aku pun ikut la sebab aku pun tak pernah masuk situ. 

time nak parking tu...

cik peah : eh..sini boleh parking ker?
aku: entah weh..boleh kot..
Cik peah: tanya pak cik tu la.. *bukak tingkap* encik, sini boleh parking ker?
pak cik teksi : boleh..nak pergi mana.
cik peah: kita orang nak pergi jalan sini la..
Pak cik teksi: buat ape datang sini tempat dorang sembahyang,tempat kurafat.. baik korang pergi masjid, lagi baik. saya datang sini bawa pelancong.

Terus terkedu tau.. aku pun dah lupa perbualan tu camne.. kira lebih kurang la.. terus senyap kita orang,,, tak tau nak pergi ke tak.. hahahaha... pikir punya pikir akhirnya kita orang tak jadi la nak mendaki.. keluar parking... time nak keluar parking tu, pak cik teksi tadi siap lambai tangan lagi dengan muka tersenyum.. ahhhhhhh... tak tahan.. tergelak kita orang.. tak terpikir pun cmtuh.. nampak naa pak cik tu tengok kita orang dari jauh.. hahahaha...

takpe la.. kita orang pergi taman kepong jer..


lepak-lepak hilangkan penat..

kita orang kalau dah jumpa, memang habis masa dekat bercerita jela.. banyak benda nak share.. 


oittttttt.....
aikrim nih lagi sedap laaa... pak cikk!!! nak lagi satuu...
malam tuh aku ingatkan nak bawak cik peah tidur umah sewa.... tapi... tak jadik!!! sebab dengar semua orang nak buat bbq. hehehehehe.. tidur rumah la cmtuh.

lepas solat n makan, kita orang keluar lagii.. shoppinggg.. hehehehe.. niat nak pergi kenanga wholesale city (KWC ) tapi aku plak tak tau jalan.. ngeee... so singgah jalan tar jela..


murah-murah meh beli..
aku nak saiz s weh,,, aku dah kecik.. *hahahahaha*

tengok la perangai dia tuh...
dah macam minah indon...
cik kiah shopping sakan.
Balik rumah.. bbq dah nak habis..hahahaha... nampak na kita orang jalan lama.. hehehe... esok nyer nak pergi ATV! tak sabar.

k.



2 comments:

Hanif Idrus said...

Berjalan seharian ni....
Kasihan pakcik tu membebel..tak salah kita jalan ke sana dengan niat berjalan-jalan...hehhehheh

FairuzJaafar said...

@Hanif Idrus tula.. niat nak jalan-jalan jer.. huuuu.. xpkir..

Powered by Blogger.