google menganiaya aku

/
0 Comments
Sehari before raya pius pergi interview.. hurmmm.. gatal pergi apply! cadangnya nak tunggu ada kereta dulu baru nak tukar tempat kerja. TApi... hehehe..

So, malam before interview pius balik rumah tapi agak lewat jugaklah sebab jalan dah mula jam. 2 jam setengah bertapa dalam bas.. huuuu... belum lagi naik bas nak balik rumah..

Haaaa... letih menunggu..
perempuan kalau jumpa cermin~~
Malam tu prepare nak pakai apa untuk besoknya. Carik punya carik akhirnya jumpa baju nih..
macam over jee..
BAru aku sedar selama ni aku jarang beli kemeja dan seluar slack. Ni pun time diploma dulu.. adehh... Kira boleh la..

Esoknya aku google map alamat dan snap gambar dengan confidentnya..




Okay..dah siap! pakai baju dan gerak ke destinasi pilihannnn...

Heee..aku tak pakai kot pun...
document tu ku sedia~~
diri juga telah bersemangat untuk tiba on time.
TApiiii...wakenabeb telah mengenakan aku!! huahhhh.. aku yang lurus lagilah bendul ini telah ditipu bulat-bulat oleh pakcik dan makcik google. Nak pergi pandan indah tapi map bawa aku ke bangsar jalan maarof. Alamatnya betul tapi tempatnya salah.. Aku pun satu tak check dulu..,main redah jer.. bila tengok balik alamat tuu... ceeehhhhhh... alamat tu pandan indah!! Giler dah lambat. Disebabkan aku ni buta jalan-jalan di kl jadi khidmat google map adalah diperlukan! tapi aku telah di anaya.. huahaaaaa... *padan muka aku*

Tapi Bersyukur sangat sebab miss yang nak interview aku haritu datang lambat.. bukan lambat tapi lambat sangatttt.. hehehe.. sian adik, kakak dan mak aku...

Sorang bercapal, sorang berselipar jepun.. gara-gara kasut aku rosak tengah jalan...hahaha.. kebas sandal kakak. KAkak kebas selipar adik.. adik terpaksa pakai capal ayah. Hermm kesiann..hehehe..


Dorang kononnya nak bershopping tapi nampaknya shopping dalam kereta jela.. tunggu interview lama no.. Sori..

Ahhh..keje itu sangat tough bagiku!

p/s: aku tak nak percaya lagi google map. suke tipu. Aku teraniaya tau..*alasan tutup kesalahan diri*


No comments:

Powered by Blogger.