LAyan cuti raya..

/
0 Comments
Jom pius bawa korang ziarah rumah pius.. ziarah gambar jela.. hehehe..

Malam raya kita orang buat bbq.. kecik-kecik je.. rumah pun xde kawasan sangat so cuma boleh bakar guna bekas bbq yang kecil-kecil dan comel. Niatnya nak lepak-lepak bawah rumah, borak ramai-ramai sambil tu makan tapi malam tu hujan pulak. Macam mana nak bawa anak buah semua turun. So, hanya abang ipar jela yang bakar. DAh selesai bakar semua baru bawak naik.


Malam tu layan anak buah..

ni amirah namanya.. ganas sikit.. hehe.. pastu cakap tak henti-henti.
PAgi-pagi bangun pun layan anak buah jugak.. mak budak nak buat kerja.. 

Ni aloya..  rajin cakap tapi satu hape pun tak paham dia cakap.. hehehe..
mengintai anak buah dipagi raya..oit-oitt.. auntie pun tak canggih camni tau!
Zara,mira,zeti
Badan paling kecik ni zeti.. muka sepet sebiji macam cina. Comel kann.....  bukan saja comel tapi kreatif!
inilah hasil keje zeti.. haa... kreatif tu.. hehehe..
Takde apa sebenarnya entry nih.. bosan takde kerja dekat office. ok.. tatapan terakhirr..

video
Besusah payah nak makan gula-gula :p
Auntie pius ngindu semua :)


No comments:

Powered by Blogger.