Setapak ke belakang.

/
5 Comments
Assalamualaikum..

Hari isnin kembali dengan mood yang masih bercuti. hermm..malas and tiada mood nak buat kerja. Idea pulak tiada~

Sebulan dua ni aku sedar.. aku dah kembali ke tapak lama. aku berdiri lama, tidak berganjak walau aku sedar semua itu silap dan salah buat aku. Tapak yang masih belum diperbaiki.. masih berlumut dan berdaki. Aku lihat sisi kiri... tercatat segala perkara yang ingin aku capai.. tapi apa yang aku buat sekarang sedikit lari dari apa yang aku hajati. Macam mana nak ubah semua ini kembali?



5 comments:

AREMIN said...

SENTIASA ISTIQAMAH DI JALAN-NYA

Hanif Idrus said...

Tarik napas...hembus nafas..nanti ok ler tu....hihihihi

FairuzJaafar said...

@Hanif Idrushuuuuu...haaaaa... hah! lega..kekeke...

Aimi Syahirah said...

Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

FairuzJaafar said...

@Aimi Syahirah wslm, thanks aimi.. ohh..puji-puji ader hajat nih..kihkihkih.. okay.. jom join! :)

Powered by Blogger.