Ah! serius aku cair!

/
0 Comments
Assalamualaikum :)

Semalam seharian duduk rumah.cuti kan. tapi rasa bosan sangat duduk rumah. nak keluar pulak terasa macam malas pulak. Dok mengadap tv sahaja la. 

Bangun pagi. buat roti bakar.bancuh susu.

punya malas nak keluar rumah. makan mama jela. dok sorang-sorang pulak tu.lagilah bertambah malas.

Orang cuti dia kerja pulak. hurm. lagilah bosan.

malam housemate balik. dok tanya pasal minat dak baju kemeja. ader tak anak buah. sah-sah! mesti nak menjual nih. adeh. ni yang paling malas ni. " jap, orang bawa keluar.. tngok la.. tak beli pun takpe" adoi. aku nih memang jenis cepat cair. tengok kemeja. cuba. fuhh..nasib kecik. keluar baju budak pulak. adeh..terus gelap mata. okaylah aku beli 2! 

hai.. susah hidup aku jumpa orang yang banyak cakap ni. tak reti nak layan. 

ada kawan baik pun bnyak cakap. ok lagi.. menghiburkan hati. ada yang tersayang pun banyak cakap. ok lagi. gumbira di hati. ada housemate banyak cakap..? adehh..habis duit aku!

i luv you toooooo baby..


No comments:

Powered by Blogger.