Sejuk!

/
0 Comments
Assalamualaikum :)

Waaa... Feelingnya sejuk-sejuk :) dari pagi sampai ke petang hujan. Sambung pula ke malam. Ermm.. Pikir jap, agak-agak besok nak pergi kerja hujan tak.. Alamak!

Seharian duduk rumah rasa malas sangat. Nak mengemas lagilah sangat malas tambah-tambah minggu ni takde anak-anak buah. Nginduuunyer auntie dekat kalian.. Wewe, zeti, mira, ali.. Alya auntie jumpe dah semalam. Lupa ambik baju auntie beli kan..

Mata ni rasa macam nak tidur awal je tapi bila teringat kerja yang babah suruh taip terus tak jadi nak baring. Tapi duduk-duduk ni malas pulak nak buat.. Hehehe.. Adeh, kalau dah malas tuh xboleh nak kata ape dah..

Sigh...
Sent by pius meh..


No comments:

Powered by Blogger.