Cerita cinta buat aku

/
0 Comments
Jam sudah pun berganjak ke pukul 2 pagi tapi aku masih lagi tidak tidur. Hari cuti la katakan... Hikss.. Tapi aku sebenarnya memang dah mengantok tapi aku layan kan juga tengok tb.. Sebab aku kira, mungkin tc akan telefon.. Sebab sabtu ahad saja la masa untuk aku dan dia berborak panjang.. Itu pun 1 jam saja..

Hari-hari lain masing-masing sibuk dengan kerja dan malam pula kena tidur awal.. Dan selalunya aku la yang tidur awal tuh..

Sekadar bbm, itu pun boleh kata kurang dah sekarang ni..

Walaupun rasa jauh tapi sedikit sebanyak aku terasa kebaikan berjauhan itu. Takpe la, Jodoh itu urusan Allah.. Jodoh itu misteri.. Hikkss..

Lebih kurang pukul 1 pagi.. Start la 1jam buat aku...biasa aja.. Banyak borak pasal kerja.. Kawan..dan sedikit buat Cinta *ahaks* ..

****************

Pagi ni aku bangun sedikit lewat. 'Cuti-cuti malaysia' betul-betul menjadi alasan utama aku untuk bangun lewat.. Adehh..
Sent by pius meh..


No comments:

Powered by Blogger.