'Dengan basikal aku menjelajah'

/
2 Comments
..Assalamualaikum..

Korang pernah dengar tak tajuk di atas 'dengan basikal aku mejelajah'? Pasti korang dah banyak kali dengar kan..kan.. sebab selalu ada iklannya dekat tv al-hijrah. Selama ini aku ingat itu semua hanya lah sekadar iklan atau apa-apa jela yang dibuat oleh tv-alhijrah yang bertindak sebagai medium untuk menyebarkan dakwah. Tapi aku silap! itu memang journey seseorang yang bernama ZAHARIZ dengan basikalnya.

First time aku bukak laman web tv al-hijrah untuk mencari aktiviti-aktiviti yang mungkin boleh mengisi hari minggu aku... then terjumpalah aku dengan blog ZAHARIZ ini. Apa yang boleh aku kata?? Subhanallah... Allahu akbar.. dunia ciptaan Allah.. Aku sangat terpegun dengan segala gambar yang diambil oleh lensa kamera ZAHARIZ itu. Sisi dunia yang tak pernah aku lihat mahupun jelajah.. sangat indah!









Sangat indah bukan?? Tengok sahaja tidak cukup tanpa mengetahui cerita di sebalik setiap gambar yang disisipkan ZAHARIZ... tidur yang bertemankan berbillion trillion bintang di angkasa.. Ya Allah.. sangat terpesona.. itu baru tengok belum lagi merasa. Aku yang tengok taik bintang sekali tu pun dah meleleh air mata.. inikan pula dapat melihatnya berkali-kali. 

Ini baru sikit kan? nak lagi?? silalah ke page ZAHARIZ sendiri.. KLIK SINI.

ini pun aku tak minta izin pun dari owner.. hanya kredit je.. kalau terbaca ni aku mohon maaf. Just nak share dengan semua orang keindahan ciptaan Allah ini. Allahu akbar.


2 comments:

dya bunga said...

subhanallah..cantiknya pemandangan..

FairuzJaafar said...

@dya bunga.. kan..=) rasa macam nak jelajah sekarang jugak.. hii...

Powered by Blogger.