Fairuz jaafar dah gemuk!!?

/
0 Comments
Lately pius susah nak tidur malam. Bukan sebab berangan yang pelik-pelik. Bukan la oit..Tapi sebab badan ni senggal-senggal. Rasa macam baru jungle tracking gituw ler.. Tak tahan~

Senggal sangat terutama anggota belah kanan. Wehh.. Apa pasaiii??? Start pius balik keje lewat hari tu sampai la sekarang anggota belah kanan semua sakit-sakit... Sampai tak boleh nak tidur.. Penat dah pusing kiri pusing kanan.. Letak bantal bawah pinggang.. Semua tak jalan... Acane ni weh... takkan 24 jam nak berdiri..

Takkan aku dah gemuk sangat sampai tak boleh nak membawa dan menampung diri.. Alaaa.. Logik kerr? Aku tau la aku dah bertambah kilo sekarang ni tapi rasanya ni lah bmi yang normal. Kalau tak dulu aku keding jer.. Berat 46.. Tapi after habis belajar.. Badan mula naik jadi 50.. Dan mungkin lebih 50...Berat time sekolah menengah dulu...

Tapi tak logik la kata lenguh sengal ni semua sebab berat badan dah naik. Ada logik ker?? Berat naik belah kanan jer? Logik ke?? Selama ni ok je...

Acane eh.. Nak tampal koyok ke?? Ke letak yoko-yoko.?? Esok kena carik jugak la ni... Kalau tak mau tak lena tidur.. Ni dah masuk berapa hari tak boleh tido xlena tidor.. Tak kan nak demam kot??? Petanda awal kalau nak demam.. Lenguh-lenguh badan.. Tapi la ni rasa lain macam sungguh.. Sampai duduk opis pun terasa sangat sakit sangat. Terutamanya bahagian pinggang. Mungkinkah kerusi opis tidak ergonomic lagi? Semakin hari semakin nipis dek menampung berat siti fairuz ini???

Ahhhh.. Tak tahan...

Perlu ke pius beli toto letak kat opis.. Tidur tepi meja seperti dekat studio kala dulu.. Hahaha.. Pengsan bos aku!

Ke pius kena banyak bersenam?? Alaaaa... Sayang la lemak-lemak ni nak gi jogging... Tapi faktanya, pius ni cepat naik dan cepat turun berat badan.. Kalau time tak aktiv tu.. Cepat je berat badan naik. Tapi kalau aktiv kurus keding kemain...

Okaylah.. Makin membebel makin sakit pulak pinggang ni.. Adehh..

Esok apa aktiviti korang?? Pius nak pergi warehouse sale dekat area shah alam. Lama tak beli baju untuk diri.. Sebab pius kedekut sikit nak keluar duit untuk bershopping.. Rasa bazir sangattt tapi kalau aktiviti luar.. Tak rasa bazir..hahahaha... Dan disebabkan pemikiran ini, aku rasa dah takde baju nak pakai.. Mana pergi baju-baju aku???? Ohh.. Patut la.. Dah lama rupanya aku tak membeli-belah. Tak boleh blah betul. Disebabkan ini warehouse sale, jadi pius la.. Sebab mesti murah-murah kan.. Macam padini warehouse dulu.. Every item RM5.. Yang reject shop ni tak tau la harga dia camne.. Kita tengok jela ye..

Okay korang.. Dah tak tahan sangat ni.. Makin senggal!..

Kbai. Selamat malam! Assalamualaikum.


Sent by pius meh..



No comments:

Powered by Blogger.