Fifi fairuz fuyooooo.

/
0 Comments
..Assalamualaikum..

Selamat pagi korang.. Pagi kan? kan kan.. Time aku menulis ni malam lebih kurang pukul 11 suku. Time ni aku dah berselimut bergelap tunggu nak tidur tapi mata ni degil sangat tak muh tidur.. Rasa macam nak babap je mata ni..

Time aku pejam mata nak tidur ni, aku perasan tangan dan kaki aku bersilang. Huh? Camne tuh? Tangan bersilang borink tu korang tau kan camne.. Kaki pulak, ibu jari kanan bersilang ke jari kiri. Korang paham ke aku cite ape ni? Hikss.. Ala kira silang-silang jela.. Fail la bahasa melayu nak terangkan.

motif? Tengah pikirkan sesuatu. memang kalau aku tengah fokus jari-jari aku bersilang-silang. Kalau fokus buat kerja dekat komputer, jari kiri akan cross secara tak perasan.. Selalu macam tu la kalau time fokus.. Bila nak habis fokus baru perasan jari tengah cross. fokus makan, kaki bersilang, fokus nak tidur.. Jari kaki bersilang.. Nasib telinga tak leh bersilang, kalau tak mesti bersilang time kusyuk mendengar.
Kadang terfikir, did I stress? Stress ke??

Time aku belajar dulu, kawan-kawan selalu memekak camni kat aku 'fifi fairuz fuyyooooo'. Aku tak tau la apa pe'el dorang cakap macam tuh.. Nak menganjing kot... Hiikkksss.. Bila dorang tanya pasal assigment/kerja aku camne.. Bile dah jawab mesti penghabisannya dorang memekak fifi fairuz fuyooooo... Malas nak layan.. Tapi kekadang aku fuyooo kan diri sendiri sebelum dorang sempat fuyooo kan aku.. Hiksss.. Ngindu wehhh benda-benda tuh.. Aku suka study.tiba-tiba je kan.

Siyes ngindu time difuyooo kan.. Time buzy study. Lepak studio siapkan kerja sampai tengah malam sampai esok pagi. Pasang tirai nak tido bawah meja/workspace aku tuh.. Hahaha.. Lawak bila ingat balik. Pastu pok guard bising tak kasi stay studio..

Sekarang memang la takde stress nak siapkan assigment projek semua tapi stress ke lain pulok dah. Kerja ok la.. Takde stress sangat cuma time banyak kerja la penat sikit.

cuti-cuti malaysiaaaa... di kota juga di desaa.. bersama kitaaaaa.. mari bergembiraa..  nyanyi lintang pukang

Kekadang aku rasa macam nak buat cuti-cuti malaysia pulak. Jelajah pantai sekitar malaysia. Lama weh tak pergi pantai yang biru jernih tu. Feeling-feeling tepi laut sambil tudung berterbang-terbangan ditiup angin.

Eh.. Pehal kelaut pulak ni. Kan tadi cite pasal fokus.dah-dah, aku dah hilang fokus dah ni. Ni mesti dah mamai nak tidur.. Okay ye korang.. Selamat tidur untuk aku dan selamat pagi untuk korang. 

Sent by pius meh..


No comments:

Powered by Blogger.