haah, aku stress!

/
2 Comments
Haah.. aku stress.. stress dengan spek mata.. sebab terpakai spek mata lama, seharian sakit pale dekat opis. haah.. aku stress.. stress dengan si budak kecik yang tak tau la apa motip dia.. macam aku pulak yang beriya-iya.. haah, aku stress sebab nak merajuk tapi tak boleh.. sebab nanti rindu takde kawan nak borak...haah.. aku stress sebab tak tau nak pura-pura buat kerja apa depan bos.. haah, aku stress.. tengok jam dari tadi lambat bergerak..

isninn.. kenapa begitu stress?


2 comments:

Hanif Idrus said...

Inilah dinamakan Monday Blues..heheheh

FairuzJaafar said...

@hanif ..memang blues betul monday ni.. asal monday je blues..asal blues je monday.. hiksss

Powered by Blogger.