Supersaver angin + button rosak.

/
0 Comments
"Duhai angin.. Bawalah bicara ku pada dia.. Sampaikan la kataku buat dia" ecewahhh.. Tetibe feeling cite neelofa n mamat dari indonesia tu.. Uweeekkk.. Jiwang!

Eh.. Boleh pulak tetibe bermadah puisi bagai.. Salam pun takde..

Assalamualaikum...

Semalam ye ye je aku pulun nak tidur. Sekejap ke kiri, tak sampai berapa saat ke kanan pula. Pinggang kemain letih lagi.

Aku tengah makan durian nih.. Eceehh.. Tibe-tibe buat iklan.. Sedap ohh da rasa tempoyak!.. Hikkksss.. Naseb la..

Semalam time nak tidur tc kol, katanya na.. Hah? Tc tu sapa? Someone yang rapat dengan aku selain kak peah. K sambung.. Katanya nak cakap kejap je tapi pergi buat supersaver pulak.. Acane tuh? Supersaver kan 1 jam. Aku memang sah-sah la tak boleh tido..okay je nak borak.. Tapi dia ler menggatal buat supersaver ngapo dio.. Esok dah la nak bangun awal gi kerja... Pastu kang jadi mumia kt opis.. Kan.. Aku ok la.. Masuk keje kol 9.. Dia kol 7 dah kena masuk!

Baru setengah jam borak dia dah mamai..hikkss, Acane nak borak tu.. Aku seolah-olah bercakap dengan kata puru tau.. Hahaha.. Tah ape dia cakap pun aku tak tau la.. Selebihnya aku cakap ngan angin..

Last-last dia tak bersuara terus.. Bunyi angin je.. Tapi aku tak letak lagi kol.. Aku senyap je.. Saja la kan.. Kot-kot la dengar dia berdegur ke kan.. Boleh buat bahan esok lusa. Hahaha.. Motif sangat..

Lama sikit baru aku bersuara, tu pun berbisik.. "Da tidur ke" bisik ni.. Skali dia terbangun da.. Kejut aku..

"Apasal tak letak kol?" Ceh dengan poyonya aku tanya. Padahal boleh je kalau aku nak letak.

"Button rosak...." Dalam mamai2 boleh lagi dia nak buat cerita tipu..

Acane tu?


Sent by pius meh..


No comments:

Powered by Blogger.