Memel.

/
2 Comments
Petang-petang bosan turun bawah carik memel.

nah... jangan makan banyak nanti muntah :p
Saja-saja capai kamera

Hurmm..kalau la dapat ambik dengan lebih jelas lagi.. kan best :)
Entah apa semut tu buat.. jaga anak agaknya

Memel pun sibuk nak mengikut orang. takde kawan nak main la tu. Alolo...
Memel ni setakat belai boleh lagi tapi kalau ajak main, memang pius cabut lari laa.. takott.. hehhehe... suka sangat nak capai kaki orang.. terkejut... 

cian memel kan takde kawan nak main... papanya *tuan punya kucing* mana? 
Tuan punya kucing *adik* selalu usik letak memel dekat badan... ahhh... memang lari la pius. takottttt.... hehehe... lelaki memang suke kucing kan... bukan main lagi peluk-peluk... pius setakat belai-belai tu boleh la.. bukan tak suka kucing.. suka.. tapi takott..  kalau anak kucing tu okay :) sebab dia duduk diam.. tak pandai usik-usik orang lagi...  kalau memel ni, hem.. agaknya jiran sebelah pun boleh dengar pius jerit. Mana tak nyer, time kita jalan tibe-tibe dia terjah terkam kaki kita. Sapa yang tak terkejut. 



BUnga ni lagi...
excited dengan lori tilam..
Tilam tilam tilamm.....
Dah lewat petang..jom pulang..
Saja petang-petang capai kamera. kbai.


2 comments:

Cinta hazanis said...

gambar semua tu lawa.:)

FairuzJaafar said...

@cinta hazanis... thanks mek cah ^_^ hehe...

Powered by Blogger.