Cerpen cinta anje layan

/
0 Comments
Assalamualaikum..

Apo kono eh jang.. cerpen apo yang hengkau layan ni.. huhuhu.. Apa korang ni, cerpen cinta anje layan? pius memang suke tulis cerpen tapi tak pernah satu pun siap..wahahaha.. apatah lagi nak buat cerpen cinta yang anje layan ittuee.. agaknya dia cari cerpen yang sesuai untuk anje dia baca kot.. kenn *sengau*..


Jumpa tak cerpen yang anje layan ittue? 

Kalau sebut pasal cerpen, pius selalu baca dekat Penulisan2u.. novel bersiri tu baca kadang-kadang je, itupun tengok pada komen reader dulu. Kang penat baca tapi tak best. heee.. tapi sekarang dah jarang nak baca dekat penulisan2u tu, sebab banyak sangat cerpen cerita budak-budak. Korang pepaham jela... semua pasal cinta, kena paksa kahwin awal, dah kahwin baru jatuh cinta.  Bosan dah. Semua format sama. ecehhh..  hebatnya kritik orang. Sebagai pembaca, kita berhak kan menyatakan pendapat kita. hohohoho.. Selain skema kena paksa kawen muda, lepas kawen baru jatuh cinta... ada tak skema baru??

pastuh banyak naa cerpen yang berunsurkan kpop ni.. muka macam aktor korea la.. minho versi melayu lah..  sekarang ni tak tahu lah cerpen ape yang ngetop.. kalau musim kpop, korean drama tu.. semua cerpen nak ada unsur oppa.. menyampah den. musim kawen, cerpen kawen mudaa.. hahahaha.. pius tengok je drama korea.. sebut oppa tu pun semata-mata nak usik orang.. Hurmm.. sebut pasal cerita korea, pius sekarang tengok cerita 'jewel in the palace' sebab dulu tak habis tengok. Takde pun cintan cintun sgt tapi boleh je cerita tu jadi best. 


Alamak, dah lari tajuk lah anje.. cerpen yang anje nak baca tu takde dalam senarai. Nanti kita tulis satu cerpen untuk anje bace eh. anje anje.. 


No comments:

Powered by Blogger.