Secoet jer?

/
0 Comments
Assalamualaikum..

Harini pius terlewat sikittt sampai opis, lewat 5 minit. Sikit la kan.. eh.. kalau ikut jam astro memang tepat pukul 9, kalau jam tv1 awal 2 minit... hohohoho.. jalan dekat kepong tu jam, bersimpang siuh. *haruslah kasi alasan jalan jam*

Semalam tetibe rasa macam nak balik rumah, rasa macam ngindu yang amat. Padahal baru je balik ahad aritu. So, kite ikut jela kata hati yang suci murni ini dan berdesup ke batu cep.. bukan la aku duduk dlm batu cep tuh... entah apa ada dlm tu pun aku tak tau.. sampaikan kak kiah sebok no nak panjat batu cep... hahahaha...

Saja la bawak mak ngan nenek gi makan kedai. kononnya aku nak pergi restauran spring potato tapi cari-cari tak jumpa. aaa..sedeyy...

aku dok konar-konar dekat area merah tu carik tapi rupanya jauh lagi kedepan... 
Saja la nak cuba... sebab dekat spring potato ada masakan korea.. hahahaha... nak la feeling-feeling oppa. *itulah motipnya* kuikuikui.... *sori sori sori @#@$#$#%$ tak tau nyanyi*

kredit:blog5zal
kredit:blog5zal
Sekali tak jumpa pulak. Baru nak rasa kimchi.. bibimbap.. *oitt terbelit lidah aku nak nyebut* Takpela.. kite benti la makan dekat kedai tomyam. next time kita terjah lagii..

eh.. punya panjang aku taip tapi takde pon kene mengena dengan secoet.. tak tak. aku nak cakap aku makan tomyam secoet jer. *tipu*


No comments:

Powered by Blogger.