Man and football vs woman and shopping.

/
0 Comments
"Kenapa lelaki suka bola sepak?" Ecehh.. Tetiba tukar bahasa melayu pulak. Kite bukan apa, takut nati korang tak paham dengan bahasa omputih kite yang terlalu tinggi ini. Acane..? Menyusahkan aku nak kena translate sat lg.. *padahal.. Tetttt* .

Yup! Soalan yang bermain di fikiran bete kala ini. Mengapa mereka begitu rakus dan ghairahnya bermain dan menonton bola... Amboii.. Huhuu... *kes jatuh tangga ke 2 after football* sob sob..

Lelaki dan bola tidak dapat dipisahkan.. Melainkan mereka bukan lelaki. Eh. Hahaha.. Ok bai.

Bola punya pasal, demam pun terus baik okay.. Dasattt.. Huhu.. Lepas habis bola terus lembik balik.. Huh? Double dasat..kekeke.. Tengok bola je pun..

Tapi sius ni, kuang asem itu budak kecik.. Time tengok bola tu bukan main semangat.. Dah habis bola, terus la sakit pale balik.. Berat pale.. geram.. Nak cubit macam takde isi jer.. Hahaha... Dah la semalam selangor kalah, johor menang.. Lagi macam nyampah nak cakap ngan dia... Musuh-musuh.. *tetibe* hehe.. Saja, bukan aku minat bola pun tapi tengok2 jugak la semalam.. Kengkonon.. Sambil tu cuci mata sekali.. *Ahakk..

So, apa jawapan kepada persoalan bete di atas?

Umpama wanita dan shopping, begitu jugalah lelaki dan bola.. Aisehh.. *tapi aku tak minat shopping sgt*

Kenapa pumpuan suka shopping? Haaa.. Aku pun tak tau nak jawab apa.. Pernah one day, tengok cite indon.. Si isteri suka noh dengan emas... Nak beli rantai... Suaminya iye kan aja sebab malas dah nak layan pujuk rayu isteri beliau... Sambil berkata sensorang "kenapa perempuan ada leher?" Huuuuu...

Huuuuu... Apa aku melalut nihhhhhh...

Daripada shopping, best lagi pekena abc special beserta aiskrim.. Yurm yurmm...

Entah hape aku hupdate ni...*hurmmm*

Tayeddd alody meh...


Sent by pius meh..


No comments:

Powered by Blogger.