Ways to cheer up yourself

/
0 Comments
Yer yer.. jom kita bergumbira di hari bahagia. erk.. tukar lah.. Birthday. Kemain tajuk omputih. Kalau dimelayukan tak tau nak tulis apa. Cara menggembirakan hati anda? Ke aper? Macam pelik jer. Amaran! tips ini hanya berkesan untuk mereka yang kesunyian. eh. hahahahaha... giler.

1.Makan sedap
Oh.. terus meleleh air liur teringat makanan yang sedap-sedap. Ermm.. macam tak kena pulak tulis meleleh. Macam lain pulak maksudnya. Berkecur air liur eh? ahh.. what ever la.. Time-time besday ni tak semua orang suka makan kek, begitu juga aku.. aku prefer makan......

Sushiiii..yurm yurmmm
Beli lah makanan yang sedap-sedap tanpa rasa bersalah kerana sebelumnya berazam untuk berjimat cermat. Akan terasa kesedapan itu, percayalah. Hahaha.. sedap kot makan time-time nak berjimat nih...  masuk kereta, start enjin.. pretend macam lapor noh... makan terus.. tak pandang kiri kanan...

2.Belanja hebat
Hurmm.. apa pulak belanja hebat tajuknya.. hurmm..hurmmm... bazir duit lagi okay kot.. hehehe..

moh la kite beli sesuatu tanpa segan silu perabis duit
3.Posing sebanyak yang boleh
Ye, jom la kita melakukan aktiviti digemari ramai ini. kekeke... birthday girl ambik la gambar bebanyak. 


4.Resign letter
Yeahhhhhhhh... jom kita tulis surat benti kerja reramai.. hahahahaha.... *bile aku nak tulis nih* 


Yeahhh.. kering idea sebenarnya.. hehehe... sat na.. aku update aktiviti sabtu dan ahad. Ada masa dan mood nanti aku rajinkan diri mengupdate. Entry ni pun dah lama jadi pekasam! tu yang akhir-akhir penulisan seciut je jadinya. Hehe.. k bai.


No comments:

Powered by Blogger.