Mimpi

/
0 Comments
Assalamualaikum..

Dalam banyak-banyak mimpi, tak tahu kenapa dua mimpi ni jelas sangat dalam minda aku.padahal mimpi-mimpi lain tu, bangun tidur ingat kejap pastu terus lupa.  Baru-baru ni aku mimpi..

Anjing putih..
Tetibe plak mimpi anjing putih.. bulu lebat, cantik jer... dalam hati "jangan lah datang kat aku".. sekali betul dia dtg.. memang dah rasa macam nak kena gigit je.. "kena samak sat gi nih"  tapi baru sampai dekat aku dah terjaga.. so tak tau dia gigit ke tak..hehehe...

Second, mimpi rumah terbakar tapi tak nampak pun api besar. Mimpi tu betul-betul dekat rumah aku yang lama.. rumah tu pun dah takde sekarang. dah roboh. Mimpi tengah duduk-duduk ngan adik n kakak, tetibe plug letrik utama macam menyala-yala api.. macam nak meletup tu.. terus kita orang larik keluar rumahh... pastu bunyilahh.. meletup tu. hehee.. nanges lah rumah terbakar.. tapi dalam mimpi tu tak tunjuk pun rumah aku terbakar.. tunjuk orang ramai.. aku tengah carik adik n kakak aku.. gitu.

pastu tetibe entah camne.. aku dah ada dalam rumah tu balik.. plug letrik dah baiki..dah elok.. rumah pun elok xde pape pun.. huhuhuhu.. mcm scene beberape hari kemudiannya je..

 tu laa.. satu-satu jelas dalam minda ni.. pun tak paham kenapa boleh teringat-ingat. takde la aku dok terpikirkan sgt.. tapi mesti terbayang-bayang...

ngeeeeeee~~




No comments:

Powered by Blogger.