Rahsia

/
0 Comments
Harini seperti biasa balik kerja. Hidup enjin sambil otak ligat membayangkan menu apa bakal terhidang saat berbuka sekejap lagi. jika semalam burger daging (akibat terlalu lama tenung burger abg burn),maka harini terliur nak makan magie tomyam. Durian.

"Magie tomyam baru beli smlm, sepaket"

"Durian?? Durian crepe...?"

"Kalau dapat durian ni, mau seronok mak"

Maka misi malam ini adalah menyuprisekan mak dengan duvian. Suprise tak suprise tak.

Sampai rumah.

"Pius, bawak kak ani pergi selayang mall, nak beli barang. Esok nak balik dah"

"Bile? Malam ni"

"Malam ni la"

"Baru ingat nak keluar.. Boleh lah.. Sekali jalan"

"Pergi mana?"

"Secret"

"Secret resepi??"

Apajadahnya secret resepi..

"SECRET"

"Makkkk.... Tengok dak pius ni mak.. Mana dia nak keluar"

Mak: jumpe boypren kot

#aku nak beli durian lerr..

Last-last satu durian pun tak jumpa dekat pasar borong. Dekat mananyer aku nampak durian ek???? Subang kot... Hampeh.

Ps: Apa saja lah perut ni.. Magie la.. Durian la.. Steamboat la.. Haishhh
Sent by pius meh..


No comments:

Powered by Blogger.