Tiket kebizian

/
0 Comments
Hiyaaaahhhhh.... malasnya isnin.. hehehe.. huhuhuuuu.. isnin kan.. biasa lah memalas sikit. sabtu ahad banyak duduk rumah jer... ada la keluar kejap-kejap. Hehe.. keluar singgah popular! Tapi tak tau nak beli apa sebenarnya cuma terasa macam nak membaca. cehh... konon tau. Pusing area novel tu.. wehhh.. aku dah lama tak baca novel-novel ni. huhuhu.. Pusing punya pusing satu novel pun tak menarik minat aku.  Ale-ale ternampak satu group Chinese ni dok borak-borak pasal kuih tart dekat area buku masakan.  Okay, beli buku masakan la.. hehe tetibe!


Tapi tak jadik beliiiii.. hahahaha... aku letak balik buku masakan tu sebab time nak bayar ternampak novel tu... tu.. tu... yang kat atas tu. hukhukkk.. malu! baru nak praktis memasak. Hahahaha.. Tetibe ternampak plak novel ni.. Korang tau kan cerita ni ada kat tv3 sekarang, aku ada la tengok 2 3 kali.. macam best jer. Semalam gak aku baca sampai ke malam.. tapi tak habis lagi la.. tebal kot buku ni.. hehehe, tu yang aku usung bawak pergi kerja. kononnnnnnn....


kolam air panas
Tayangan free of charge minggu ini....hahaha.. giler! malas nak cerita kat blog.. kang....haaa... haaa.. teeeetttt...





Juga gambar awan yang sangat sangat sangat cantekkkkk.. Subhanallah. Tak fokus aku nak bawak kete. ngeeeheee.. aku snap guna phone jer. blur la sikit. Tu jela kot minggu ni. Insya Allah minggu depan dapat rehat-rehat skit. Aminnn.. dengan izinNya. Tasabaaaaaa...... 



No comments:

Powered by Blogger.