Adoii minah ni~

/
0 Comments
..Assalamualaikum..

huhuhu.. aku memang tak puas hati dengan sorang minah ni.. tak habis-habis nak ganggu hidup aku. Tak boleh tengok aku happy sikit. tak boleh tengok aku gembira sikit.. ada je perkara sedey nak buat tau.. rasa macam nak piap-piap jer. tapi ku tahankan ajer...

Huhuu...

Semalam, boleh pulak dia send lagu sahabat (aizat) kat fb.. arrgghhh menyedehkan... siap kau kiah... pasni aku send kad raya tulis ayat BAIK punyaa.. hahahaa... okay.. tunggu eh.. ayat paling sedey aku kirim sat lagi.. biar nanges-nanges hang.. hahahaha...


Akhir kata, terime la hakikat bahawa aku lebih muda dari mu.. 18 tahun! eh.




No comments:

Powered by Blogger.