Ahhhh..tidakkkk....

/
0 Comments
Bulan-bulan puasa ni rajin no kome mengupdate makanan.. slurrppp.. terliur!! hahaha.. semua tempat bw pasal makanan ajer. Heppppp.. biasa dia tu... tambah-tambah yang dah kawen tu, lagilah tiap-tiap hari tunjuk masak apa. Semua pun nampak sedap jerr.. telur goreng pun dah nampak macam ayam gorenggggg.. hehehe..

Bulan-bulan pose ni kalau tak puasa lagilah terasa lapor bebenor. ehemm.. siapalah tu. Time boleh puasa takde pulak terasa lapar memanjang kan.. haishh.. sedey~ boleh makan tapi tak boleh makan.. lalalalala...

Oh. teringat msg kak kiah tadi.. soalan berkaitan hidup dan mati katanya. dah sudah....


Kiah: tau x kiter nyer ptptn tu bunga setiap bulan naik weiiiiiii"
Peah: yoko?
Kiah: Akunyer bayaran da bertambah. Yolah peah oi. kiah tak tipu


owhh i seeeee... betul-betul hidup dan mati ni.. ^_^"

Last aku ngan kiah pergi ptptn bulan feb. masa tu status pinjaman RM15,412.50 sekarang dah naik jadi RM15,456.50. Dari RM15 ribu naik RM456. Banyak tu. Lagi lama tangguh bayaran lagi bertambah-tambah la jawapnya. Tu baru diploma! kalau dicampur dan didarab pinjaman degree?? haa.. jeng jeng jengg...

Hurm, dah kerja baru tau bukan senang nak carik duit ni kan. Takpe, usaha usaha dan usaha. Doa.doa.doa. Jangan sampai gelap mata dah. eh. Astaghfirullah hal azim... Astaghfirullah hal azim... tak baik berburuk sangka. syuhh syuhh.. *sambil tangan kibas-kibas* korang niiiii.. tak baek tau.. pose ni pose... peringatan untuk diri sendiri. *kibas makin laju*

Tulaa.. bila nak start bayar ptptn ni? 


No comments:

Powered by Blogger.