Tumbler oh tumbler l Minion

/
4 Comments
Sebenarnya aku tengah mencari lens mug nikon.. huuuuuu.. nak sangat-sangat.. tapi kebanyakkannya out of stock dan wording dia Nikkor/Nican instead of nikon. Lama dah aku carik, ada yang jual mahal kemain. Korang beli kat mana erk? Aku ni kalau nak keluar carik-carik barang ni memang malas. Carik online jela jawabnya. Time femes dulu ramai jugak yang jual mug ni tetapi sekarang tidak diketahui.. hurm.. bahasa~

canon pun smart jugak
Canon pun smart jugak! lens warna putih pun style. takut beli nanti yang sampainya caniam bukan canon.. huhuuu.. payah jugak online ni. Tadi time cuci-cuci mata mencari khazanah alam yang ingin dilawati, terjumpa pulak tumbler si minion ni. Alaaaaaaaaaaaaaa... comel la pulak. Padahal tumbler biasa jer tapi disebabkan ada minion kat situ terus jadi shomel. Hurmm.. shomel.. shomel? Takde tumbler 3D ke eh?

Big family
Bana na?
Yang ni aku suka paling suka.. sebab ekspresi minion ni sebijik macam muka nicholas mora, kawan aku. Hahaha.. Rasa macam nak beli satu pos ke dia. Tapi sayang seribu kali sayang, alamat rumah kau dah hilang lah wak din. kuikuikui.. Kalau tak memang aku belilah buat kezutan..

stuart yg paling comei..
Tetibe macam meroyan nak beli. tah pape aku nih. Mungkin sebab aku suka tumbler kot.. hahaha.. dah tu stress nak pilih mana satu sebab rasa semua cute ajer. Berkali-kali tengok nak pilih mana satu.. dah apesal meroyan pulak.  Akhirnya pilih tumbler wif 3 minion...... bayar terus.

setengah jam kemudian...

Aku tukarrrrrr.... hahaha.. stress mak hencik. Rasa macam nak beli semua. Haishh pandai tol buat duit. Kang sampai barangnya nanti rasa-rasa tak puas hati beli lagi.. kakakaka.. inilah yang dinamakan pembaziran dibulan ramadhan. huhuu...

Apa-apa pun still nak carik lens mug tu... ^_^" Tak membazirkan.. boleh guna. Hahaha... Aku kalau boleh nak beli bukan sebab minat je, bukan sebab bermusim jer.. tapi sebab memang aku nak dan benda tu ada function lain supaya next time bile musim tu dah habis, bendanya masih boleh digunakan. Tapi lens mug tu memang aku suka sangat-sangat dan rasanya sampai bile-bile pun tak habis musimnya.

Nak membeli biar ada guna.. ye dak.. kalau tak, terima lah naseb macam tedy bear-tedy bear kat rumah tu. Time minat tu bukan main la dok bawak peluk tidur...huhuhu.. hilang minat? bungkus plastik hitam baling atas almari. Gitulah jawabnya. Tunggu nak sedekah jer.

Sama jugak macam pergi shopping.. time popular baju peplum, semualah dok pakat nak beli peplum.. Kang habis musim tak pakai dah, carik balik baju kurung lama-lama. Sebab apa? sebab dah selesa dengan yang lama. Sayang lagi.. kan... sayang nak buang.. Minat ajer tak cukup tanpa sayang.. tetiba.

Sayang ajer tak cukup jika tidak selesa. tetiba.

Kalau dah sayang memang sayang lah.. tak nak buang walaupun dah tercabut-cabut.. walaupun.. sayang tidak semestinya memiliki. Erk. ni lagi tetiba.

okay dahhhh.. aku nak carik lens mug yang disayangi sambil tunggu tumbler sampai.

Pissss : Despicable me lagi best kot dari despicable me 2...



4 comments:

^gAdiS cAspEr^ said...

Awk..mn awk dpt tumbler ni??? Nak jugak..

^gAdiS cAspEr^ said...

Mn awk dpt tumbler ni?? Kat mn nak beli??

^gAdiS cAspEr^ said...

Jmpe kat mn tumbler minion tu? Bole share x? Nak sgt3 tumbler tu..huuu

Pius xtau said...

^gAdiS cAspEr^
saya cadangkan tak payah beli..huhuu.. better carik yang lain.. yang jenis macam ni tak berapa berkualiti..

Powered by Blogger.