Last day :)

/
0 Comments
Bai ebeli badi.. Belom apa-apa dah ucap selamat tinggal eh. 

Harini last day aku di sini sebagai landscape designer *sangat* huhu.. janganlah korang merperkotak-katikan aku yang kecil ni. hahaha.. Walaupun lari sedikit bidang tapi masih dalam kategori design kan.. Aku boleh bawak kerja ni cuma aku tak minat la nak belajar bahagian construction. Banyak ajer alasan yer..  Selama berada dekat sini banyak yang aku belajar. Cuma bahagian construction tu tak sempat nak belajar la.. hahaha.. balajar sikit-sikit jela bab tu.

So, last day iaitu harini.. aku, bos dan opismate lunch dekat giza. Aku pilih makan di Absolutely Thai sebab perut ni dah berkeroncong sangat nak makan nasik. Kalau makan kat italian ke barat ke jadah omputih tu, mesti tiada nasi. Aku lapar nasik..  Ingat nak makan japanese food tapi risau pulak opismate tak makan, jadi buat pilihan selamat jela. 

bos cedukkan lauk :)
Kadang-kadang aku malu jugak dengan bos aku ni, selalu aku pergi meeting dekat puchong, singgah makan dekat tecso. Dia ceduk lauk.. dia ambik makanan kat kaunter.. aku relax je tunggu dia bawak makanan ke meja. Dah macam tuan puteri. Setengah tempatkan kena order dekat kaunter, ambik makanan dekat kaunter. Aku tak tau la kalau semua bos macam ni. Rasa macam anak-anak ajer.

Dan.. makanan dekat Absolutely Thai ni memang sedap! Sambil makan, sambil menangis. Hahaha.. pedas! tapi sedap.

last seat
Semakan terakhir!
Harini last day kerja aku disemak. Hurmm, sedey la pulak. Nati nak holiday oversea ajaklah saya sekaliiii.. huhuuuu.. Kalau pergi korea laaaaaaa.. yekkk.. hahahaha... tahun lepaskan tak sempat gi korea, gi singapore jer. Mana tahu kot-kot tahun depan nak gi korea... ajak ahhhh, ajak ahhh... kuikuikuii...

So, last day...

Bulan depan baru start kursus, so sementara tu aku nak rehat-rehat jap, main game bebanyak then baru buat perkara yang tertangguh selama ni. Rumah pun buzy jugak rasanya, ada majlis nikah hujung bulan ni. So, pepaham jela omak den.. buzy mengemas. Oden pun kena gak la nolong. Untung la korang semuaaaa... korang kawen aku adaaaa... time aku nanti... entah siapalah yang adooo... buat pulak semua pregnant kan.. hahaha.. Alhamdulillah...

Tu jela cerita last day.

Malam ni ke Publika lagi sekali. Join event dayah. Cakap pasal Publika, semalam aku sesat entah mana-mana, padahal dah berapa kali pergi publika tu. Benci betul! Lain kali kalau orang bawak tu, tengok-tengok la jalan yer, jangan mengelamun berangan ajer kerja. Kesudahnya kemudian hari sendiri tak tahu pergi.. sob sob sob.. Aku dari subang terus ke duta, dah sampai istana dah pun sekali terlepas simpang.. aku pusing kemana tak tau.. hahaha.. sedeyyyy... sampai ke mid valley la.. adehh.. nama ajer duduk sini. Pening aku jalan kl.

'Dah la dayah, korang join la, aku give upppppp'

Dalam-dalam dok give up tu, aku carik jugak jalan duta dan akhirnya sampai jugak Publika. Tapi dah lambat laa.. malas dah la aku.. kol dayah tak angkat. Siap kau harini dayah... so, balik rumah jela.. singgah giant beli makanan nak mencekik akibat stress carik jalan sampai pusing-pusing. Tapi kalau dari selayang, aku tau ajer jalan.. Sebab dah biasa pergi stadium hoki dan station bas duta tu. Confident jer.

Sabtu ahad pulak join As dekat seri kembangan, pun pernah sesat dekat sini. Harap-harap tak la yer sebab event ni berbayar.. eh eh.. pepaham la kalau dah bayorr.. rugilah jawapnya kalau tak sampai.. hahaha. Saja aku penuhkan planner.. aku kan suka membizikan diri.. percayaalahhh...





No comments:

Powered by Blogger.