Musim orang kawen..

/
0 Comments
Dah macam takde tajuk lain ajer kan.. hehee *nak senyum pun dah malas dah sekarang* rasa macam letih ajer. Lepas-lepas raya ni banyak pulak orang kawen. Yang bertunang pun banyak jugak. Sabtu baru ni, kawan aku bertunang tapi tak dapat pergi sebab rumah aku sendiri ada majlis kakak bertunang. Tengok keyword dah naik pasal kawen. Tips jumpa bakal mak mertua. Alahaaiii.. nebes sangat ke korang nak jumpa bakal mak mertua ni? Siap nak carik tip-tip lagi.. hehehe..  Sampai masa nanti tau la yer nebes tak nebes. Cakap sekarang boleh la kan... berani la yer..


Aku pun takde apa sebenarnya nak update, tu yang saje up pasal keyword. Macam dah ketiadaan modal nak update. rasa macam banyak je benda nak share tapi bila pikir-pikir balik macam tak patut dishare pulak. Jadi simpan jela buat pekasam. Tulis-tulis kosong jela. Malam ni dayah ajak pergi event YESCLUB.. ape kebendanya yesclub ni aku pun tak pasti. Katanya majlis ilmu, membantu anak muda.  Entah majlis apa kita tengok jela yer, membantu macam mana kita kemudian cerita. La ni pergi dulu. 'Tak rugi punyer' katanya. Kalau rugi siap kau dayah. So, bertiga la malam ni. Aku, dayah n elin. Jumpa korang malam ni yer :)


No comments:

Powered by Blogger.