Bowling bersama YESCLUB

/
0 Comments

Huahhhh... Letihhhh.. Letih carik parking.. Huahahaha.. Bukan letih main bowling. Kikikikih.. Carik parking tak jumpa. Tu ler, besar noh ou ni. Letih oden mencarinyer.

Dah bertahun tak main bowling, kelongkang perginya. Hehehe. Naseb ashrie ajar skill-skill main bowling, oyeahhh dapat jugaklah score. Klakarr :) tengok gelagat orang lain pun lawak.. Eksyen lebih bola kelaut gak.. Hahaha... Bagus-bagus, tenaga itu perlu :) dalam senarai dah tentulah pius ranking bawah. Hikhikkkk..

Lepas bowling, terus ke Rasta ttdi. Disitulah bermulanya pencarian mencari kereta. Huahhh.. Besarnya ou ni, tak tau. Akhirnya jumpa jugak kereta. Heeeeeeeeeee.

Ramai sebenarnya, sampai hujuuuuung meja tapi almaklumlah, camera pius ni.. Ehem ehem katanya nya :)

Hurm..bila dalam keadaan macam ni terus terasa Ngindu dekat kalian semua. Waktu kita belajar jarang dapat peluang macam ni. Harap kalian semua sihat-sihat, dan doa pius.. Moga Allah tabahkan hati kalian dikala susah dan jadikan kalian orang yang bersyukur dikala senang. Rindu kalian semua!


Sent by pius meh..


No comments:

Powered by Blogger.